Lucruri esentiale pentru biroul de acasa

Lucruri esentiale pentru biroul de acasa

0 Shares
0
0
0

Placerea fiecarui freelancer este sa lucreze din confortul casei, adevarat. Dar asta nu inseamna neaparat ca trebuie sa stai la masa din bucatarie lucrand pe un caiet intr-o pozitie incomoda, cu zgomotul unui motor care se aude pe fereastra, asistand la discutia fratilor sau copiilor tai mai mici.

Ce ai nevoie pentru a avea un birou, acasa?

1) Calculator

Calculatoarele sunt o parte esentiala a biroului tau. “Desktop-uri, notebook-uri sau ambele?” este una dintre primele intrebari pe care le veti pune. Adevarul este ca raspunsul va depinde de preferintele, nevoile si posibilitatile tale.

2) Conexiune la Internet

Este esential sa fii conectat la web. O conexiune in banda larga va fi intotdeauna recomandata pentru a accelera timpii. Asigurati-va ca angajati un furnizor de servicii de incredere! Veti avea nevoie de stabilitate si putere in semnal pentru a va putea dezvolta munca fara probleme.

3) Periferice

Aici lista se extinde: monitor, tastatura, mouse, imprimanta, scanner, webcam, casti… Cel mai important lucru este ca aveti un ecran mare de monitor (dimensiunile vor depinde de munca pe care o faceti; orice este mai practic, chiar si avand doua monitoare). Si ai grija ca imprimanta si scanerul sa raspunda foarte bine pentru a face o munca de calitate la biroul de acasa.

4) Telefon/Smartphone

Nu este un detaliu minor si este adesea trecut cu vederea! Si amintiti-va ca acestea sunt complementare instrumentelor voice over IP. Cand lucrati de acasa ca freelancer, va fi foarte util sa aveti intotdeauna telefonul fix si smartphone-ul la indemana.

Daca aveti de gand sa utilizati telefonul in casa, incercati sa faceti o linie exclusiva pentru a va servi contactele. Daca nu, asigura-te capastrezi intotdeauna o atitudine profesionala, mai ales in timpul orelor de program.

5) Mobilier

Birou, scaun, chiar dulapuri sau rafturi pentru arhivarea documentelor, cartilor sau a articolelor diverse. Incearca sa le faci functionale si sa te adaptezi nevoilor tale.

Biroul si scaunul trebuie sa fie ergonomice pentru a promova o postura buna in timpul programului de lucru. Cel mai bun dintre toate, odata cu avansarea designului, exista mobilier cu aspectul de “mobilier de casa”, care sunt foarte confortabile, utile si functionale. Iti intelegem teama – casa ta arata prea mult ca un “birou”, dar daca te gandesti bine, poti amenaja un loc cald care, in acelasi timp, este functional pentru a lucra in ritmul tau.

6) Iluminare buna

Biroul tau ar trebui sa aiba o iluminare foarte buna, daca este posibil naturala. Va va ajuta sa evitati durerile de cap, vederea obosita si chiar postura proasta din cauza faptului ca nu puteti vedea bine ecranul.

7) Memo-uri si instrumente de scris

Indiferent de specialitatea ta, memo-urile si adnotatoarele sunt super utile pentru programarea prioritatilor, punerea impreuna a listelor sau schitelor, descarcarea ideilor si multe altele. Exista diferite materiale si modele, pentru toate gusturile si sunt esentiale pentru a avea biroul acasa.

Un penar Geeksta cu design leopard  te va ajuta sa iti tii mereu la indemana instrumentele de scris.

Retine ca este posibil sa nu mai fie nevoie sa aveti bucati mici de hartie blocate peste tot. Exista instrumente care va permit sa va organizati munca.

0 Shares
You May Also Like