Solutii pentru scaderea in greutate la domiciliu

Solutii pentru scaderea in greutate la domiciliu

Pentru majoritatea oamenilor, pierderea in greutate este destul de dificila. Exista mai multe motive datorita carora nu scadeti in greutate, precum de

Ce beneficii are de oferit spirulina?
Ce curiozitati au oamenii despre bolile inimii?
Care sunt optiunile pentru inlocuirea dintilor implantului?

Pentru majoritatea oamenilor, pierderea in greutate este destul de dificila. Exista mai multe motive datorita carora nu scadeti in greutate, precum dezechilibrul hormonal, obiceiurile alimentare nesanatoase, stilul de viata sedentar, privarea de somn, stresul, metabolismul lent, genetica sau chiar lipsa motivatiei.

  • Ei bine, exista multe modalitati de a elimina kilogramele in plus, care includ antrenamentele cardio si de rezistenta, o dieta bine echilibrata care include mai multe fructe si legume si alimente mai putin procesate, reducerea zaharului si indicelui glicemic ridicat (GI), etc.

Cum sa scapi rapid de greutate?

Din pacate, multe dintre modurile la moda de a pierde in greutate nu sunt sanatoase, iar dietele accidentale pot fi periculoase pentru sanatatea dvs. pe termen lung si pe termen scurt.

In timp ce cea mai buna solutie de pierdere in greutate implica rabdare, determinare si rezistenta, combinata cu un plan adecvat de dieta, exercitii fizice si modificari ale stilului de viata, exista cateva scurtaturi pe care le puteti implementa daca trebuie sa pierdeti in greutate.

Remedii la domiciliu pentru pierdere in greutate naturala

Iata cateva remedii simple la domiciliu pentru pierderea in greutate sanatoasa:

  1. Beti apa

Tuturor ne este sete, dar bauturile sportive, sucurile zaharoase si alcoolul nu aduc decat calorii in plus la dieta noastra si nu ne ofera beneficii nutritionale. Eliminati-le din dieta dvs. si treceti la apa. In mod ideal, o persoana ar trebui sa bea zilnic 2-3 litri de apa.

Apa imbunatateste rata metabolica si creste urinarea, ceea ce ajuta sa pierderea mai mare in greutate. Este important sa retineti ca, daca medicul dumneavoastra v-a recomandat sa restrictionati lichidele din cauza complicatiilor cardiace si renale, trebuie sa urmati sfatul medicului.

  1. Beti ceai verde

Ceaiul verde este un alt mod de reducere a greutatii atunci cand este combinat cu dieta si cu schimbarile de stil de viata. Ceaiul verde este renumit ca contine un puternic antioxidant numit epigallocatechin galat (ECG).

Acest antioxidant este cunoscut pentru capacitatea sa de a stimula procesul de ardere a grasimilor din organism, dupa cum au descoperit cercetatorii Kao, Hiipakka si Liao, de la Universitatea din Chicago, SUA. Deci, este foarte incurajat sa consumati zilnic ceai verde, si este deseori recomandat in programele de slabit.

  1. Cresteti aportul de fructe si legume

Legumele, spre deosebire de alimentele albe procesate, sunt alcatuite din carbohidrati complexi, ceea ce inseamna ca dureaza mai mult timp pentru a se digera, lasandu-va sa va simtiti plini si multumiti.

Cercetatoarea Charlotte Erlanson-Albertsson, intr-un raport din 2015 publicat in Plant Foods for Human Nutrition (Dordrecht, Tarile de Jos), a declarat ca tilacoidul gasit la spanac poate frange poftele frange si poate suprima foamea, ceea ce poate ajuta in continuare la pierderea in greutate.

Mai mult, deoarece legumele sunt compuse dintr-un procent ridicat de apa, acestea stimuleaza urinarea si eliberarea excesului de greutate in apa.

  1. Eliminati boabele rafinate sau alimentele procesate

Orice produs din cereale rafinate va face sa cresteti in greutate, deoarece este compus in principal din zahar si carbohidrati, ambele fiind digerate rapid. De asemenea, va lasa sa va simtiti nemultumiti, cu o tendinta de a manca si mai mult. Aceste calorii goale sunt opuse  celor pe care ar trebui sa le consumati pentru a pierde in greutate rapid!

  1. Eliminati mancarea de la fast food

Cea mai simpla solutie pe care o aleg oamenii atunci cand li se face foame, este aceea de a opta pentur mancare de la fast food, insa mancarurile alese dintr-un fast food contin cantitati mari de sodiu, carbohidrati si grasimi nesanatoase, care contribuie doar la cresterea in greutate, mai ales atunci cand sunt consumate in cantitati mari.

Astfel, faceti-va timp in programul dvs. pentru a pregati optiuni mai sanatoase, care vor dura cateva zile sau chiar intreaga saptamana. Avem tendinta sa mancam mai rapid mancarea de tip fast food din cauza aditivilor, si mancand ceva pe fuga creste sansele de a supraalimenta.

Daca va regasiti intr-un restaurant cu fast-food, exista optiuni mai sanatoase, care sunt preparate la gratar, iar partile dvs. pot include o salata sau fructe cu o bautura dietetica sau apa.

  1. Treceti de la zahar la miere

Adaugarea de zahar la sucurile de fructe, cafea si ceai va creste consumul de calorii, asa cum a fost studiat de Malik et al, 2006, de la Harvard School of Public Health. In loc de zahar, este recomandat sa treceti la miere.

Mierea contine fructoza si glucoza in proportii aproape egale si nu adauga prea multe calorii in organism. Retineti ca este inca important sa se limiteze cantitatea de miere folosita, deoarece contine 17 grame de zahar pe o lingura.

In afara de un regim alimentar sanatos, puteti arde grasimea cel mai eficient efectuand aerobic, care este o forma eficienta de exercitii cardiovasculare. Alte forme ale aceleasi includ alergarea, inotul si ciclismul.

Antrenamentele de mare intensitate sunt de asemenea foarte eficiente pentru arderea grasimilor. Arsul de grasime se poate simti uneori imposibil, dar exista atat de multe modalitati de a face acest lucru, iar importantul este sa continuati sa incercati si sa nu renuntati niciodata!

COMMENTS

WORDPRESS: 0