Cei mai multi dintre posesorii de iPhone care apeleaza la servicii de reparatie au de regula display-ul spart. Urmeaza problemele legate de patrunderea lichidelor in interiorul iPhone-ului si cele de inlocuire a butonului de Home.
Potrivit unui studiu facut de producator, utilizatorii au o durata medie de asteptare, pana sa apeleze la serviciile unui service iPhone Bucuresti, de aproximativ 60 de zile de la evenimentul care a dus la stricarea dispozitivului.
Cei mai multi utilizatori de iPhone sustin ca nu au avut timp sa isi repare telefonul, nu aveau asigurare sau nu isi puteau permite reparatia, acestea fiind motive destul de serioase ca acestia sa prefere sa suporte defectiunea un timp mai indelungat.
Comparativ cu tara noastra, un studiu realizat in piata britanica sustine faptul ca un sfert din propietarii de iPhone au ecranul spart. Posesorii unor dispozitive iPhone au fost intrebati daca display-ul lor este spart, crapat sau deteriorat in orice fel, iar 23% au raspuns afirmativ. Durata medie de timp necesar pentru a-si duce un smartphone la reparat sau pentru a cere asistenta specializata a fost, in acest caz, de circa 6 luni.
Circa 31% dintre repondenti au sustinut faptul ca nu s-ar deranja sa isi repare defectiunea din lipsa de timp. Efortul necesar pentru a putea merge la un service si a-si lasa telefonul acolo o perioada este, de asemenea, un motiv important pentru care majoritatea utilizatorilor aleg sa nu isi repare dispozitivul imediat ce s-a defectat. Cei care au un iPhone pentru care platesc o asigurare reusesc sa isi repare telefoanele mult mai repede.
Un alt serviciu de pe piata il reprezinta repararea iPhone-urilor direct la domiciliul clientului. Acest serviciu este destul de nou pe piata noastra si promite sa iti repare iPhone-ul sau iPad-ul in maxim doua ore de la semnalarea defectiunii.
In plus, pentru clientii care sunt din afara Bucurestiului, exista numeroase Kituri do-it-yourself, care pot fi comandate de pe site alaturi de absolut toate instructiunile necesare pentru a duce treaba la bun sfarsit.
Evident ca cei mai multi dintre clientii companiei au asteptari foarte mari de la aceasta, avand in vedere preturile foarte mari ale dispozitivelor gsm si totodata costurile deosebit de mari ale inlocuirii unor componente defecte.
De cele mai multe ori se observa diferenta intre calitatea oferita de alte service-uri si cele ale Apple. Cele mai multe service-uri folosesc piese originale la comanda clientilor, dar exista si unele care folosesc componente compatibile cu cele de iPhone, avand in vedere ca acestea din urma sunt mult mai ieftine.
De aceea e normal ca unii clienti sa fie nemultumiti de inlocuirea pieselor unui iPhone, tinand cont ca exista destule service-uri care practica acest gen de inselare a clientilor cautand sa-i fidelizeze nu prin originalitatea piesei, ci prin pretul extrem de scazut al acesteia.
Trebuie foarte bine inteles ca piesele care le vor inlocui pe cele originale s-ar putea deteriora extrem de repede si de aceea este foarte important sa avem grija foarte mare de dispozitiv, dar si sa analizam foarte bine service iPhone Bucuresti unde dorim sa realizam reparatia.