Importanta campaniilor Google Ads

Importanta campaniilor Google Ads

Antreprenorii care pana acum isi desfasurau afacerile doar in mediul offline, au trecut la vanzarile online, iar acum cauta cele mai eficiente metode

Extensii clip on – solutia ideala pentru un par frumos
Unde iti lasi masina cand calatoresti cu avionul?
Sfaturi pentru alegerea fondului de ten

Antreprenorii care pana acum isi desfasurau afacerile doar in mediul offline, au trecut la vanzarile online, iar acum cauta cele mai eficiente metode de promovare online a afacerii. De-asemenea, si cei care activau deja in mediul online, cauta in prezent cele mai eficiente modalitati de promovare a afacerii.

Una dintre aceste metode este reprezentata de campaniile Google Ads, care pot creste vizibilitatea unei afaceri, pot creste de-asemenea traficul pe site si numarul de vanzari al companiei, datorita strateriilor Pay – per Click (PPC), pe retelele Google Display si Google Search.

Specialistii in acest tip de promovare, vor crea strategii personalizate pentru fiecare afacere, pentru asigurarea succesului acesteia in mediul digital.

Prin utilizarea campaniilor Google Ads, se va urmari de fiecare data obtinerea a doua tipuri de conversii, dupa cum urmeaza:

  • Conversii online, care se refera la cresterea vizibilitatii afacerii in mediul online (cresterea traficului pe site).
  • Conversii reale, care se refera la cresterea vanzarilor, la cresterea numarului de clienti pentru afacere, si la cresterea vizitelor in magazinul online.

Daca va aflati in cautarea celei mai eficiente metode de promovare online, luati legatura cu specialistii care va pot creste performanta campaniilor Google Ads, prin utilizarea unor strategii specifice business-ului dvs.

Specialistii in Google Ads se pot adapta, iar in functie de nevoile afacerii dvs. pot crea strategii pentru a va atinge obiectivele. Campaniile pot fi desfasurate in scop comercial si de imagine.

Etapele unei campanii Google Ads

  1. Planificarea si stabilirea strategiei

In aceasta etapa, expertii in acest tip de promovare vor analiza business-ul si vor stabili care sunt cele mai eficiente strategii pe care le pot utiliza pentru afacerea dvs. Acestia vor fi atenti la cele mai mici detalii, si se vor organiza in asa fel incat sa nu existe loc de greseli.

Inca de la prima intalnire, specialistii se vor asigura ca nu pierd timpul inutil, ci vor stabili impreuna cu dvs. strategiile PPC ideale afacerii dvs.

  1. Cercetarea si crearea campaniilor Google Ads

In aceasta etapa va fi analizata strategia aleasa. Vor fi efectuate cercetari pentru crearea unei campanii de promovare care sa fie cat mai eficienta. Printre cei mai importanti pasi pe care trebuie sa ii efectueze specialistii se numara:

  • Cercetarea de piata (descoperirea competitorilor potentiali, dar si descoperirea publicului tinta si segmentarea audientei si a zonelor de targetare).
  • Stabilirea cuvintelor cheie relevante pentru afacerea dvs., pentru o cat mai buna clasare in Google.
  • Identificarea si gruparea anunturilor pe teme, tinand cont de cuvintele cheie.

Pentru a optimiza campaniile din punct de vedere al pozitionarii anunturilor, dar si pentru optimizarea din punct de vedere financiar, vor fi create anunturi relevante de fiecare data, atat pentru cuvintele cheie targhetate, cat si pentru pagina de destinatie care este vizata.

  1. Monitorizarea si optimizarea atenta

Stabilirea strategiei si crearea campaniilor, reprezinta doar primii pasi. Magia adevarata a promovarii prin Google ADS inseamna mult mai mult. Consta in monitorizarea datelor si in optimizarea performantelor intr-un timp cat mai scurt, si cu o frecventa crescuta astfel incat sa poata fi controlata orice modificare pozitiva sau negativa a campaniilor.

Expertii in acest tip de promovare optimizeaza constant campaniile pentru ca performantele, rata de click si rata conversiei sa creasca in permanenta. Cand campaniile sunt active de ceva timp, incep sa stagneze la un anumit nivel, insa scopul optimizarii si monitorizarii atente a campaniilor, este trecerea peste aceasta stagnare si cresterea performantelor.

Prin optimizarea atenta, se urmareste obtinerea pozitiilor cat mai bune pentru anunturi, cu un bid cat mai scazut. In acest fel se va obtine un raport financiar optim intre pozitie anunt/buget investit.

  1. Analiza si crearea rapoartelor de campanii Google Ads

Promovarea prin Google Ads, trebuie precizat ca este un proces de durata, iar crearea rapoartelor de performanta si analiza detaliata a conturilor, sunt factori deosebit de importanti in ceea ce priveste succesul unei campanii de acest gen.

Expertii in promovarea prin Google Ads vor monitoriza buna functionarea contului, si posibilitatile de optimizare a campaniilor, cum ar fi introducerea cuvintelor cheie noi, optimizarea strategiei de licitare, etc.

De-asemenea, specialistii in acest tip de promovare, vor crea rapoarte lunare pentru a va tine la curent cu performantele contului dvs., cu schimbarile contului, si cu posibile noi strategii care pot fi implementate in functie de datele obtinute odata cu trecerea timpului.

Aceste rapoarte cuprind numarul conversiilor rezultate in urma campaniilor, si o analiza complexa a conversiilor reale (vanzari / notorietate).

De precizat este faptul ca in calitate de clienti, aveti dreptul sa stiti cum vi se consuma banii, iar specialistii in promovarea Google Ads se vor asigura ca va ofera rezultatele optime.

 

COMMENTS

WORDPRESS: 0