De ce trebuie sa tii mereu cont de parerea clientilor?

0 Shares
0
0
0

85% dintre consumatori citesc pana la 10 recenzii despre un business inainte de a simti ca pot avea incredere in acesta,deci chiar are o importanta cruciala parerea clientilor.

Acum gandeste-te la tine cand vrei sa achizitionezi un produs sau sa folosesti un serviciu nou – il cauti imediat in Google, apoi Facebook, rasfoiesti articole vechi, cauti si cel mai mic indiciu care iti poate da unda verde la cumparare.

De cealalta parte, mai nou, foarte multa lume petrece timp pe grupuri din Facebook dar si alte retele de socializare cautand acul in carul cu fan.

Cum isi aleg cei mai multi sa cumpere?

Aici regasim multe persoane care pun aceeasi intrebare in mai multe parti si din pacate oamenii, nefiind in cunostinta de cauza, aleg sa raspunda acestor intrebari si sa isi spuna o parere subiectiva sau, de multe ori, sa se abata de la subiect.

De cele mai multe ori “gura lumii” este un factor decisiv in alegerea unui produs / serviciu, dar cat de corecta poate fi decizia celor care se bazeaza pe comentariile nefondate sau cele de la eventuali competitori ai unui produs sau serviciu despre care un potential client a cerut o parere?

Intr-un business de succes, o singura chestiune e mai tare decat afacerea in sine – puterea opiniei clientilor.

Mai mult de atat, daca esti online, acest WOM (word of mouth) este aproape in totalitate factorul decizional in realizarea unei conversii.

Mesajul primit de la client se insamanteaza in solul foarte fertil al afacerii tale ce naste apoi zeci de alte opinii care, ce sa vezi, sunt toate de o seama.

O persoana va fi mereu mai influentata sa achizitioneze sau nu un produs/serviciu pe baza experientei altor persoane care deja au cumparat.

Intrebarea este una. Cand ai multumit cel putin o persoana si stii asta deoarece feedback-ul pozitiv a venit printr-un mesaj privat imediat, cum te asiguri ca ai multumit clientul atat de mult incat sa iti aprecieze businessul public?

Mai mult de atat, cum obtii aceste testimoniale la sigur, fara a fi nevoit sa le soliciti?

Retentia clintilor este o actiune cruciala pentru un business care doreste sa isi fidelizeze clientii pe termen lung. Incepe personalizarea experientei clientilor tai inca de la prima vizita revenita in site, pe baza canalului de trafic de provenienta.

 Seteaza campanii de remarketing.

Testeaza elemente precum modificarea pretului, setarea unor promotii, trimite mesaje automate si asigura-te ca acel client a fost cu adevarat multumit de produsul tau.

Aceste elemente asigura un avant clientilor tai inapoi in site. Acestia vor fi curiosi sa petreaca mai mult timp rasfoind categoriile, se vor abona intr-un final la newsletter si vor face chiar si o a doua comanda.

Abia dupa acesti pasi te poti alege cu acel testimonial mult asteptat.

De obicei primele pareri ale urmaritorilor unui business vin din social media – acolo unde poti purta acel scut invizibil, esti oarecum invincibil si poti profita de numarul mare de followeri si comentarii printre care sa iti strecori si tu opiniile.

De multe ori se intampla ca unii sa o faca de dragul de a fi chiar ei cei ce vor fi mai apoi apreciati. Cand stii ca zace in tine un comentariu lung demn de apreciere, un super compliment la adresa cuiva, iti doresti sa fie vazut.

Acestea se pot transforma ulterior in testimoniale valoroase, daca ambele parti sunt de acord.

0 Shares
You May Also Like