Ce nu stiati despre BMW?

Ce nu stiati despre BMW?

0 Shares
0
0
0

In primul rand vom mentiona ca exista reprezentanta service Bmw pentru cei care intampina probleme cu iubitele lor masini. Mai jos va prezentam o lista stiati ca? despre BMW.

  1. BMW a construit motorul avionului dorit de Baronul Rosu

In timpul Primului Razboi Mondial, a existat o nevoie imensa de motoare de avion, mai ales pentru partea germana. Deci, o mica companie numita Expirat Rapp Motor a fuzionat cu Otto Werke, si au produs un motor mic de avion, care combina punctele forte pentru a satisface nevoile  de razboi.

Otto Werke a fost unul dintre cei mai de succes ingineri de masini din lume. Baronul Rosu, cel mai puternic motor din Primul Razboi Mondial.

  1. Sediul BMW este un omagiu urias pentru patrimoniul sau cu patru cilindri

In timp ce cele mai performante BMW-uri din deceniil trecute tind sa se bazeze pe sase cilindri, atat de mult din mostenirea BMW se invarte in jurul  motoarelor cu patru cilindri care, in anii 1960 au adus un mare succes firmei.

  1. Acele motoare de avion precoce au fost primele brevetate

In afara de o multime de inregistrari pentru viteza si chiar in a ajuta un airboat  care sa faca inconjurul lumii in 1932, acest biplan BMW a batut toate recordurile. A fost un record de greutate si de viteza la momentul respectiv.

  1. Toata lumea crede ca emblema iconica reprezinta o elice care se roteste. Toata lumea stie gresit

Contrar credintei populare, logo-ul a existat inainte de a produce vreodata o elice.

  1. In realitate, sigla rotunda este un omagiu atat pentru Rapp Motor, cat si pentru Bavaria

Acel albastru si alb? Acestea sunt culorile nationale ale statului german din Bavaria, nu elice albe pe un cer albastru sau orice ati auzit. Nu spunem ca nu arata incredibil cand este fixat pe conul unui elice, dar din nou este o fantezie de marketing pura. BFW a devenit BMW in 1917, turnul a fost o combinatie naturala a logo-ului bavarez si a culorilor bavareze.

  1. BMW s-a apucat mai tarziu de masini

Dupa terminarea  primului razboi mondial, Germania a avut interdictie  sa produca motoare de avioane si utilaje de razboi, conform mandatului Tratatului de la Versailles. Cu interesele sale de afaceri scazute pentru ca produceau doar piese de motocicleta, compania a incercat sa se diversifice.

  1. BMW nu a proiectat prima sa masina

Au aparut mai multe masini in acelasi timp. Dixi era la englezi. In America, Bantam a construit aceeasi masina. In Japonia a fost un Datsun. Austin este cel mai mare oras din Statele Unite si a aparut si aici o masina similara. Acestea fiind spuse, prima distributie BMW de la Berlin axata pe baterea concurentilor fiind un model combinat al tuturor.

  1. In 1937, recordul mondial pentru cea mai rapida motocicleta a mers la BMW

Da, aceasta motocicleta este in esenta o capcana a mortii, daca va intrebati cum sa va dati jos de pe ea intr-o situatie de urgenta fara sa va decapitati nici noi nu stim, dar a fost interesanta de vedere aerodinamic, si al alimentarii. In 1937, a aparut un alt model. Dar din nou, caroseria il acoperea pe calaret.

0 Shares
You May Also Like