Software-ul virtual PBX – ce este si cum te ajuta?

Software-ul virtual PBX – ce este si cum te ajuta?

0 Shares
0
0
0
Software-ul virtual PBX – ce este si cum te ajuta?

Software-ul PBX virtual automatizeaza transmisia electronica de voce si date, imbunatatind deseori eficienta centrului de apeluri. Aceste aplicatii permit tuturor tipurilor de organizatii o mai mare flexibilitate in gestionarea optiunilor de apelare de intrare si de iesire, precum si o varietate de capabilitati de fax si date.

In plus fata de optimizarea operatiunilor interne ale unei organizatii, software-ul centralelor virtuale ofera si capabilitati extinse de iesire, oferind infrastructura pentru gestionarea centrului de apeluri, operatiuni de asistenta, aplicatii de apelare predictiva, solutii de gestionare a relatiilor cu clientii (CRM) si software de telemarketing. Cumpara si o folie protectie telefon.

  1. Aircall

Aircall este o solutie de telefonie IT pentru marcile moderne. Prin integrarea perfecta cu instrumentele populare de CRM si de birou de asistenta, permite echipelor de vanzari si asistenta sa comunice clar si eficient.

Administratorii pot adauga instantaneu numere din peste 100 de tari, isi pot dezvolta echipele in functie de sezon si pot obtine informatii prin analize in timp real. Accesibil prin aplicatie pe desktop si dispozitive mobile, Aircall este ales de peste 3.000 de companii din intreaga lume. Incepeti o perioada de incercare gratuita fara riscuri pentru a vedea Aircall in actiune.

  • CloudTalk

CloudTalk este un sistem de telefonie construit pentru intreprinderile moderne. Peste 2.500 de companii precum DHL, Yves Rocher, Karcher si Glovo se bazeaza pe solutiile excelente de telefonie si calitate a apelurilor CloudTalk.

Simplificati viata echipelor tale de vanzari si servicii pentru clienti cu peste 70 de functii avansate de apelare. Imbunatatiti comunicarea cu potentialii clienti prin integrarea cu serviciile de asistenta existente, CRM si sistemele de comert electronic precum Helpscout, Pipedrive sau Shopify. Incepeti cu o incercare GRATUITA de 14 zile.

  • Freshcaller

Freshcaller este un sistem modern de telefonie pentru echipa de servicii pentru clienti, vanzari, IT si resurse umane. Datorita arhitecturii sale bazate pe cloud, Freshcaller combina cele mai bune caracteristici vechi, cum ar fi IVR, cu functii avansate, cum ar fi escaladarea inteligenta, robotul de voce si rapoarte de performanta personalizabile, pentru a va ajuta sa configurati operatiuni de telefonie de varf.

Freshcaller ofera numere de telefon in peste 90 de tari, nu necesita hardware pentru telefon si este extrem de usor de utilizat.

  • Axioma

Sistemul de telefon CloudPBX de la Deskforce ofera toate caracteristicile fara confuzia care urmeaza de obicei. Instalarea completa dureaza mai putin de o zi pentru o eficienta maxima a timpului si este garantata ca este complet sigura. CloudPBX este o optiune fezabila din punct de vedere financiar si eficienta in timp, care elimina ingrijorarea din instalarea si intretinerea dispozitivelor hardware.

Integrarea CloudPBX va permite sa faceti din fiecare companie un loc mai coeziv si ofera o singura platforma pentru birourile intregii companii.

  • Sabienzia

Sabienzia transforma telefonia intr-o comunicatie inteligenta, permitand companiilor sa ia decizii bazate pe date bazate pe valori, context, semnificatie si fluxuri de lucru automatizate.

Cu peste un deceniu de experienta in furnizarea de servicii de telefonie in cloud, Sabienzia este liderul serviciilor pentru clienti pentru companiile consacrate de calatorii, auto si comert electronic din intreaga lume, printr-o infrastructura 100% compatibila cu GDPR. Si gazduit in intregime in Europa, care ofera un nivel foarte ridicat de securitate PCI .

0 Shares
You May Also Like