Noul Samsung Omnia II vine si in Romania, la sfarsitul lunii noiembrie

samsung-omnia-ii-omnia-lite
samsung-omnia-ii-omnia-liteSamsung Omnia II, noul Windows phone bazat pe sistemul de operare Windows Mobile® 6.5, a fost prezentat oficial în România în cadrul <<Nopţii Internetics>>, eveniment dedicat discuţiilor despre industria de MARCOM, publicităţii online şi networkingului.

Telefonul va deveni disponibil pentru utilizatorii autohtoni la sfârşitul lunii noiembrie, fiind deja posibilă pre-comandarea lui pe site-ul Germanos la preţul de 1999 lei. Omnia II urmează să fie comercializat de toate canalele de distribuţie telecom, potrivit unui comunicat al companiei.

Omnia II este special creat pentru utilizatorii de smartphone-uri care doresc o experienţă multimedia eficientă prin intermediul Windows Mobile® 6.5. Încorporând cel mai mare ecran AMOLED de 3.7 inchi, cu rezoluţie WVGA, Omnia II oferă o calitate imbatabilă a imaginii chiar şi la lumina zilei.

Dotat cu icon-uri mai mari şi o structură mai simplă, Omnia II pune la dispoziţia utilizatorului o interfaţă optimizată de tipul touch. De asemenea interfaţa TouchWiz 2.0 şi efectele 3D îi permit acestuia să se bucure de funcţiile multimedia şi multi-tasking într-o manieră eficientă şi amuzantă. Mai mult, tehnologia avansată permite un răspuns mult mai rapid şi precis al touch screen-ului.


Ecranul integrat şi interfaţa cu utilizatorul îmbunătăţesc funcţiile multimedia ale telefonului Omnia II, care includ: redare şi înregistrare la calitate DVD(480p), navigare intuitivă pe internet şi jocuri 3D interactive. Utilizatorii pot de asemenea să acceseze şi să descarce conţinut online, cu o viteză semnificativă, în timpul navigării. În plus, memoria generoasă, extensibilă până la 48GB, permite utilizatorilor să stocheze mai mult conţinut.

Dotat cu o tehnologii de top, printre care se regăseşte şi un procesor pentru aplicaţii extrem de rapid de 800 MHz, Omnia II duce mai departe reputaţia pe care Samsung a câştigat-o pe piaţa smartphone-urilor.

Omnia II a fost prezentat în cadrul <<Nopţii Internetics>>, un eveniment care face parte din programul Internetics 2009 – festival de branding, marketing şi advertising online. De asemenea, în cadrul evenimentului, a fost găzduită o sesiune de Q&A (Qlients&Agencies), sprijinită de Samsung Electronics România, care a reunit specialişti în marketing, reprezentanţii ai clienţilor precum şi agenţiile participante la Internetics 2009, într-o discuţie deschisă despre comunicare şi content online, online marketing, content pe TV si mobile, interacţiunea cu consumatorul etc.


Exit mobile version