Citroen Technospace Concept este o avanpremiera mondiala a modelului de serie pentru viitoarea versiune a monovolumului C4 Picasso .
Acest model este construit pe platforma modulara EMP2 ( Efficient Modular Platform ) al carei principal avantaj este acela de reducere a greutatii si implicit a costurilor cu carburantii .
La capitolul dimensiuni Technospace Concept vine cu cifre perfecte , 4.43 metri lungime , 1.61 metri inaltine , o latime de 1.83 metri si un volum al portbagajului de 537 litri , cu 37 de litri mai mare decat modelul precedent .
Noua versiune a lui C4 Picasso va fi echipata cu o serie de componente tehnologice revolutionare si in acelas timp sofisticate , si vorbim aici despre scaune fata de tip Relax si un afisaj de 12 inchi cu touchscreen prin intermediul caruia va putea fi controlat intreg sistemul multimedia si , deasemenea , elementele care asigura bunastarea pasagerilor .
Constructorul nu ofera foarte multe detalii cu privire la motorizarile care vor echipa noul model dar promite un consum foarte redus si emisii de dioxid de carbon mai scazute decat pana acum , si anume 98 g/km ceea ce inseamna cu 22 g/km mai putin decat modelul din prezent al carui motor eHDi de 1.0 litri emana 120 g/km .
Acest concept ne dezvaluie exact cum va putea fi vazut noul C4 Picasso , care va fi lansat ca autoturism de serie in a doua jumatate a anului 2013 .
Cat despre modelul Citroen C3 facelift , acesta este considerat varianta slefuita a hatchbackului C3 . Principalele modificari de care se bucura versiunea europeana sunt o parte frontala optimizata cu o bara de protectie ce cuprinde lumini de zi cu LED-uri si un nou set de stopuri creionate discret .
Insa modificarile de ordin estetic nu sunt singurele , sistemul de motorizare primind imbunatatiri serioase deasemenea .
Constructorul ne propune de aceasta data o gama mai variata de motoare care cuprinde doua noi propulsoare pe benzina PureTech cu trei cilindri , primul este de 1.0 litri si dezvolta 68 CP iar cel de-al doi-lea de 1.2 litri cu o putere de 82 CP , ambele preluate de la modelul Peugeot 208.
Surprizele ne se opresc aici , constructorul ne propune si o a trei-a versiune de motorizare , un VTi 120 pe benzina care dezvolta 120 CP ce dispune de un sistem de transmisie manual sau automat .
Si cum era de asteptat , exista si o serie de motorizari diesel care cuprinde urmatoarele patru propulsoare : HDi 70 , e-HDi 70 , HDi 90 si e-HDi 115 . Motoarele sunt turbo diesel , cel de 70 CP este de 1.4 litri iar cele de 90 CP si 115 CP sunt de 1.6 litri .
Sper ca v-a facut placere sa cititi acest articol !