Probabil ca ai auzit si tu macar la nivel tangential, ca oricare dintre noi, de un adevarat razboi intre cele doua mari motoare de cautare: bing si google.
Insa are acest motor de cautare al Microsoft, intr-adevar suficienta putere pentru a reprezenta o amenintare credibila pentru Google? Iata cateva puncte forte, dar si principalele slabiciuni ale fiecaruia. In functie de preferintele personale, fiecare poate reprezenta avantajul la un moment dat.
Reda mai multa informatie relevanta: avantaj google
Cu tot cu recentele modificari operate de bing in optiunile de cautare, facandu-le mai viabile, lipseste inca termenul calitate din rezultatele afisate la intrebari informative.
Integrare sociala puternica: avantaj bing
Rezultatele bing sunt castigatoare in ceea ce priveste accesibilitatea integrarii sociale. Contracte companiei cu Facebook, dar si cu Twitter, ofera acces la mai multe date sociale decat Google, care se bazeaza pe reteaua Google+, utilizata mai putin. Si modul in care se integreaza recomandarile sociale in SERP este, de asemenea, mult mai putin aglomerat decat rezultatele Google.
Economisire de timp in cautari: avantaj google
Desi ambele, Google si Bing, ofera functii instant de cautare, care afiseaza potentiale cautari pe masura ce tastati in caseta de cautare, google tinde sa ofere rezultate mai relevante, mai repede. Este de preferat sa apelati la o agentie de promovare online www.toponweb.ro pentru rezultate remarcabile.
Pagini atractive: avantaj bing
Paginile cu rezultate de cautare prin bing au un anumit apel vizual. Si se pare ca exista o multime de oameni care sunt de acord cu asta. In multe feluri, rezultatele bing de acum arata precum cele folosite de google inainte de a-si aglomera listele de butoane, adnotari sociale si alte caracteristici inutile.
Mai multe informatii de fond: avantaj google
Daca utilizati orice alte produse Google, cum ar fi Google Reader sau Google+, gigantul motor de cautare are deja o multitudine de informatii disponibile pentru a te face sa intelegi si pentru a adapta rezultatele de pe listele care sunt cele mai susceptibile in a avea valoare pentru tine.
Chiar daca Bing ofera produse similare, ca Bing Reader, acestea nu sunt la fel de larg adoptate ca oferta Google, ceea ce inseamna ca integrarile interne nu sunt susceptibile de a influenta rezultatele SERP pentru multi utilizatori.
In utilizarea motoarelor de cautare, fiecare are avantajele sale, in functie si de preferintele personale ale utilizatorilor. Ca idee generala insa, pentru foarte multi, Google este capabil sa pretinda un avantaj mult mai mare decat Bing, fiind preferatul celor mai multi utilizatori de pe web.
Vezi aici detalii complete despre preturi seo pe toponweb.ro/preturi-optimizare-seo